The Valley of Fear 1/3 (seuraavat kaksi osaa ovat kyllä vasta tekeillä)

Tänään tein sitten nämä:

Pretty as a butterfly 1/2 (onpas huono kuva, ei oo oikeesti noin sumuinen)

Pretty as a butterfly 2/2

Catch a butterfly
Näistäpä pitäisi sitten valita kolme tuohon vaihtoon... ja lisäksi tarkoitus on tehdä vielä nuo Valley of Fear 2 ja 3, jos nyt ehdin... ehkä yöllä... jos ei ala pelottaa liikaa :D
Lisäksi innostuin näistä perhosista niin paljon, että tein samantien tilauksen nettikaupasta ja tilasin perhosleimasimen!
Ainiin ja sitten vielä tämä

Fly with me






Kommentit