Aivan mieletön paketti tuli eilen Satcyltäni! Tosi huonoja kuvia tuli, kun yritin tunkea noita juttuja skanneriin vähän liian monta kerrallaan, mutta kai tästä jotain selvää saa:

      1337753.jpg

Kollaasiarkkeja tuli yhteensä 5! Eikä siinä ollut edes kaikki, vaan vielä tuli nämä:

   1337748.jpg 6x6 kokoisia papereita 10kpl

              1337756.jpg

Ja sitten vielä nämä! Tuo välissä näkyvä, jossa on pikkutyttö on vanha lehti 50-luvulta. Ja sitten tuli vielä metallikoristeita, avaimia ja lukkoja, muuta niitä en viitsinyt siihen skanneriin enää tunkea :)

Ja Satcykseni paljastui Hanninski. Kyllähän se oli hän, jota epäilinkin :) Lopullinen paljastus tuli silloin, kun huomasin, että Satcyn blogissa oli esillä hänen tekemiään kortteja, joissa oli joitain samoja materiaaleja kuin minulle lähetetyissä jutuissa. Mutta eipäs tuo mitään haitannut, vaikka Satcy ei ollutkaan niin salainen enää loppuvaiheessa. Kiitos aivan älyttömästi Hanne!! Aivan ihania juttuja sain - ja aivan älyttömän paljon! Vaikka minulle oli kuulemma hankala hankkia tuotteita, kun minulla on kauppani takia jo "kaikkea", niin kyllähän se vähän niin on, että en minä kamalan paljon itselleni raaski tuotteista ostaa, kun tulee huono omatunto, jos nappaan myyntiin tarkoitettuja tuotteita. Nämä saamani jutut ovat nyt vain ja ainoastaan MINUN! :) (niin, en aio myydä eteenpäin :D )

Ja kiitos myös Kirsille, jonka Satcynäni sain olla! Mukavaa oli miettiä ja kasailla yllätyksiä!